نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4835
-
الف
+

«روزبه حصاری»: قدردان محبت مردم هستم

«روزبه حصاری» از ماجرای انتخابش به‌عنوان کرکتر مرکزی سریال «بچه مهندس3» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «روزبه حصاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که چندی پیش سریال «بچه مهندس3» با بازی وی از رسانه ملی ایران نشر شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، در یک مصاحبه از ماجرای انتخابش به‌عنوان کرکتر مرکزی این سریال گفت.

 «روزبه حصاری» گفت: یک روز در حالی که در خانه نشسته بودیم، فراخوانی منتشر شد که به دنبال بازیگری برای کرکتر جوانی «جواد جوادی» در سریال «بچه مهندس3» هستند. در آن لحظه به مادرم گفتم بنظرت من شبیه نوجوانی کرکتر «جوادجوادی» نیستم؟ در آن لحظه چون دلم میخواست این نقش را بازی کنم، احساس می کردم که به «مانی رحمانی» شباهت دارم.  

وی در پیوند با همین موضوع افزود: عکس نوجوانی «جواد جوادی» را در کنار عکس نوجوانی خودم قرار دادم و دیدم که زوایای صورت مان و حتی مدل موهایمان شبیه هم بود.

حصاری ادامه داد: وقتی به سیما فیلم می رفتم تقریبا حس می کردم و مطمئن بودم که برای چه دارم می روم. گویا کرکتر «جواد جوادی» مرا صدا کرده بود.  در آن زمان صادقانه استرس داشتم و این هیچ ربطی به این نداشت که چقدر کار انجام داده بودم چرا که در بازیگری معتقدم که باید بسیار مسئول و متعهد بود.

وی درخصوص پربیننده شدن سریال «بچه مهندس3» به خبرنگار فارس گفت: به نظرم یک کار موفق است که باعث دیده شدن بازیگر می شود، هیچوقت یک بازیگر باعث دیده شدن کاری نمی شود. این مهری که مردم بعد از دیدن این سریال به من دارند، یکی از بزرگترین و مهمترین سرمایه های یک هنرمند محسوب می شود که باید قدرش را دانست.

فصل اول سریال «بچه مهندس» در رمضان 97 و فصل دوم آن نیز در جدی(دی) ماه 97 به نشر رسید.

«پرویز پورحسینی»، «بهاره رهنما»، «اندیشه فولادوند»، «بهناز جعفری»، «افشین نخعی»، «سلمان فرخنده»، «سیاوش چراغی‌پور»، «فرزین محدث»، «سوگل طهماسبی»، «عباس جمشیدی‌فر»، «حمید شریف‌زاده» از بازیگرانی‌اند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند .

پیش از این «سیما تیرانداز»، «علی اوسیوند»، «نسرین نکیسا»، «مهران نائل»، «صحرا اسداللهی»، «فرج الله گل‌سفیدی» و «سیامک اشعریون» هم به این سریال اضافه شده بودند و «مانی رحمانی» نقش نوجوانی جواد و «یونا تدین» نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند.

همچنین «فرهاد قائمیان»،«ثریا قاسمی»، «کامران تفتی» و «اتابک نادری» و «روزبه حصاری» از بازیگران جدید فصل سوم این سریال تلویزیونی‌ می باشند.

گفتنی است که «بچه مهندس1 و 2» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «بچه مهندس»

دانلود سریال «بچه مهندس2» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر